TV Community Portal
  Portal  •  Index  •  Bookmark  •  FAQ  •  Search  •  Register  •  Profile  •  Private Messages  •  Log in
Meet Bill (Comedy mit Jessica Alba) View next topic
View previous topic
Forum: Jessica Alba · Replies: 92
Post new topicReply to topic
Author Message
Maestro
Produzent

PostPosted: 07.06.2006 10:24 Reply with quoteBack to top

Quote:
Alba in weiterer Komödie

Im Interview mit Jay Leno verriet Jessica Alba, dass sie diese Woche nach St. Louis fliegen wird. Nun ist auch der Grund für die Reise bekannt: Sie wird dort die Komödie BILL drehen, in der sie die Rolle der Verkäuferin Lucy übernehmen wird. Die Dreharbeiten sollen am Donnerstag beginnen.

Eckhart plays the title character who, fed up with his job, his wife (Banks) and his life, finds himself the reluctant mentor of an unruly teenager. His life hits an all-time low when he catches his wife having an affair. But with the help of Lucy (Alba), an intriguing saleswoman, he regains his lost sense of self. - yahoo.com

(jmazone.de)

Klingt aber nicht so berauschend. rolleyes

MfG

Maestro

Userbar - Sowas will ich auch!

"Being President is easy: You just point the army and shoot." - Homer J. Simpson

webmaster of
-> www.jmazone.de
-> www.darkangel-fan.com

Last edited by Maestro on 30.07.2008 12:35; edited 2 times in total
View user's profileSend private messageVisit poster's website
elserhato
Darsteller

PostPosted: 07.06.2006 23:19 Reply with quoteBack to top

soweit ich verstanden habe ist BILL ein kinofilm, oder ?

Mfg

elserhato
View user's profileSend private messageSend e-mailMSN Messenger
Saahm23
Darsteller

PostPosted: 07.06.2006 23:24 Reply with quoteBack to top

Jep.Und soweit ich gehört hab sollte die Rolle eigentlich Lindsay Lohan *würg* spielen.Die hatte dann aber abgesagt oder so weil sie nur mit Regiseuren arbeiten wollte die n großen Namen haben oder so.Und die Produzenten von "Bill" kennen Jess auch irgendwie vom Awake Set.Deshalb kamen die dann irgendwie auf sie.Habsch zumindest so gehört smile

Webmaster of: www.eyes-only-online.com

Dark Angel Network:
www.darkangel-network.de
www.eyes-only-online.com
www.max-x5452.com
www.x5Serie.de.vu
www.darkangel.stevep.de
View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
elserhato
Darsteller

PostPosted: 07.06.2006 23:43 Reply with quoteBack to top

wisst ihr um was es in BILL geht?

Mfg

elserhato
Saahm23
Darsteller

PostPosted: 07.06.2006 23:51 Reply with quoteBack to top

Maestro wrote:
Quote:
Alba in weiterer Komödie

Im Interview mit Jay Leno verriet Jessica Alba, dass sie diese Woche nach St. Louis fliegen wird. Nun ist auch der Grund für die Reise bekannt: Sie wird dort die Komödie BILL drehen, in der sie die Rolle der Verkäuferin Lucy übernehmen wird. Die Dreharbeiten sollen am Donnerstag beginnen.

Eckhart plays the title character who, fed up with his job, his wife (Banks) and his life, finds himself the reluctant mentor of an unruly teenager. His life hits an all-time low when he catches his wife having an affair. But with the help of Lucy (Alba), an intriguing saleswoman, he regains his lost sense of self. - yahoo.com

(jmazone.de)

happy

Dark Angel Network:
www.darkangel-network.de
www.eyes-only-online.com
www.max-x5452.com
www.x5Serie.de.vu
www.darkangel.stevep.de
View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
Maestro
Produzent

PostPosted: 08.06.2006 00:02 Reply with quoteBack to top

Saahm23 wrote:
Jep.Und soweit ich gehört hab sollte die Rolle eigentlich Lindsay Lohan *würg* spielen.Die hatte dann aber abgesagt oder so weil sie nur mit Regiseuren arbeiten wollte die n großen Namen haben oder so.Und die Produzenten von "Bill" kennen Jess auch irgendwie vom Awake Set.Deshalb kamen die dann irgendwie auf sie.Habsch zumindest so gehört smile

Ich hab gelesen das Lohan die Tochter spielen sollte, Jessica aber spielt nicht die Tochter sondern die Verkäuferin. schlaumeier

MfG

Maestro

"Being President is easy: You just point the army and shoot." - Homer J. Simpson

webmaster of
-> www.jmazone.de
-> www.darkangel-fan.com
Saahm23
Darsteller

PostPosted: 08.06.2006 00:26 Reply with quoteBack to top

Oder so lach naja hab nur mit nem halben Ohr hingehört^^ aber is ja "fast" das selbe.Zumindest scheints zu stimmen biggrin

Dark Angel Network:
www.darkangel-network.de
www.eyes-only-online.com
www.max-x5452.com
www.x5Serie.de.vu
www.darkangel.stevep.de
kwirk
Hauptdarsteller

PostPosted: 09.09.2006 15:18 Reply with quoteBack to top

Also ich habe gehört Jessica hätte die Rolle von Lnds bekommen (und ihr angeblich die in Bezaubernde Jeanny geklaut) naja wer weiß vlt wird das noch ein recht amüsanter Zickenkrieg.
BILL klingt so nach einer, wie ich sie nenne, Oscar Komödie die mit der Doppelmoral und andere Probleme der Amerikaner beinhaltet, lassen wir uns überraschen ich habe bei imdb.com nur verstanden, dass es sich um eine tragik-komödie handelt also erneut ein FIlm der Jessica die möglichkeit gibt ihr Schauspielerisches Talent zu zeigen!
View user's profileSend private message
Maestro
Produzent

PostPosted: 09.09.2006 15:24 Reply with quoteBack to top

Sie hat nicht die Rolle von Lohan, und geklaut war da auch nichts, Lohan hat ihre Rolle abgelehnt weil ihr der Regisseur nicht bekannt genug war. Das mit Bezaubernde Jeannie war eine Falschmeldung, sie wird da nicht mitspielen.

MfG

Maestro

webmaster of
-> www.jmazone.de
-> www.darkangel-fan.com
kwirk
Hauptdarsteller

PostPosted: 09.09.2006 16:47 Reply with quoteBack to top

Habe ich gesagt sie hätte die ROlle geklaut, die Meldung bei Bezaubernde Jeanny hieß irgendwas mit Alba klaut Lohan Rolle oder so
Jessie
Tontechniker

PostPosted: 15.09.2006 19:55 Reply with quoteBack to top

auch wenn der film sich irgendwie langweilig anhört, es lohnt sich allein schon ihn zu gucken weil jessica mitspielt, sie ist wirklich eine augenweide und da ist der inhalt des filmes doch ziemlich egal tongue
kwirk
Hauptdarsteller

PostPosted: 17.09.2006 23:31 Reply with quoteBack to top

Naja so ätzend wie bei Into the blue wirds schon nicht sein!
Jessie
Tontechniker

PostPosted: 18.09.2006 13:29 Reply with quoteBack to top

into the blue war doch garnich schlecht, also ich fand den gut.
TimoGoebel
Darsteller

PostPosted: 18.09.2006 16:26 Reply with quoteBack to top

Naja... die Story war wie ich finde mehr als schwach. Wenn da nicht Jessica mitgespielt hätte hätte ich den mir bestimmt nicht gegeben.

EDIT:
Falscher Thread dafür, also btt!

http://www.timogoebel.name/

"You wanna be president? Lemme tell you the first rule of politics; Always know if the juice is worth the squeeze. You know what that means? It means you don't steal my girl unless you're ready to accept the consequences."
View user's profileSend private messageVisit poster's websiteICQ Number
maaddi
Darsteller

PostPosted: 05.11.2006 20:05 Reply with quoteBack to top

Hm... mir kommt es so vor, als wäre die Story ein Abklatsch vieler anderer Komödien, die jeder kennt rolleyes Aber genau wissen kann man das ja nie, im Kino werd ich den wohl eher nicht gucken, vllt. auf DVD, sonst im Fern. "Bill" erinnert mich an Kill Bill, aber so brilliant wird der bestimmt ned sein und die Handlung ist ja auch ne ganz andere, also auch kein Vergleich lach buhu
View user's profileSend private messageVisit poster's websiteICQ Number
Markus
Hauptdarsteller

PostPosted: 26.12.2006 20:27 Reply with quoteBack to top

gibts dazu was neues

View user's profileSend private messageAIM AddressMSN Messenger
Maestro
Produzent

PostPosted: 26.12.2006 20:29 Reply with quoteBack to top

Ja es gibt was neues, aber ich sag's nicht! tongue

MfG

Maestro

webmaster of
-> www.jmazone.de
-> www.darkangel-fan.com
elserhato
Darsteller

PostPosted: 26.12.2006 20:53 Reply with quoteBack to top

jetzt will ich auch mal was sagen biggrin

eek eek eek eek eek eek eek eek eek eek eek eek eek eek eek eek eek eek eek eek eek eek eek eek OHHHH WIE FIES

lach lach lach

Mfg

elserhato
Saahm23
Darsteller

PostPosted: 27.12.2006 01:30 Reply with quoteBack to top

Wasn nu los spielt ihr spielchen?! tot ^^

EDIT by Maestro:
Noe, wollte damit nur ausdrücken das ich und andere Neuigkeiten sicher nicht verheimlichen werden. Also zurück zum Thema.

Dark Angel Network:
www.darkangel-network.de
www.eyes-only-online.com
www.max-x5452.com
www.x5Serie.de.vu
www.darkangel.stevep.de
Sunny
Tontechniker

PostPosted: 18.05.2007 18:02 Reply with quoteBack to top

Hab´ diesen uralt Thread mal etwas entstaubt. *fegen* Poster mit Jessica!!!

Image

Leider nur in so winzig gefunden. Siehe auch Offical Site: GreenStreetFilms. Auf den Film freue ich mich auch. Ist bestimmt lustig. ja

kwirk
Hauptdarsteller

PostPosted: 18.05.2007 19:50 Reply with quoteBack to top

Da kann man auch gleich bei Awake nachgucken!

http://derulinator.blog.de/
Maestro
Produzent

PostPosted: 15.09.2007 09:58 Reply with quoteBack to top

Quote:
'Bill' sees dollar signs in Toronto

TORONTO -- Just as the Toronto fest was reaching its close with few big-bucks buys, First Look Studios and GreeneStreet Films pacted on the heftiest sale of the event. First Look paid more than $3 million late Thursday for U.S. rights to GreeneStreet's comedy "Bill," starring Aaron Eckhart and Jessica Alba. A deal for Canadian rights is expected to close Friday evening.

The buy marks First Look's biggest sale under a new management structure headed by First Look Holdings co-chairs Avi Lerner and Henry Winterstern. The pair, joined by FLS executive vp acquisitions Gary Hirsch, sealed the deal with filmmaker reps Endeavor Independent and Cinetic Media.

Bernie Goldmann and Melisa Wallack's feature stars Eckhart as a disillusioned man who, after finding his wife (Elizabeth Banks) is cheating on him with a local news anchor (Timothy Olyphant), begins mentoring a rebellious teen (Logan Lerman). He starts getting his life back on track with the help of a lingerie salesgirl (Alba).

Although one source with a wide fest overview said "pretty much everything that was going to be bought has been bought" by Friday morning, they forgot about "Bill." It was widely considered to be one of the few available titles with wide commercial appeal.

This made "Bill" an attractive buy to distributors faced with fest pickings many saw as tough sells because of their harsh subject matter or political nature. It also fought Sundance logic, where the biggest buys happen in the most frenzied overnight bidding war, as Cinetic, Endeavor and GreeneStreet kept sales interest going since the film's Sunday night premiere.

The film was produced by GreeneStreet's John Penotti, Fisher Stevens and Matthew Rowland and executive produced by Tim Williams and Eckhart. Wallack wrote the original screenplay.

"'Bill' has a solid cast and a bold, funny script," First Look's Hirsch said. "Eckhart was fantastic in 'No Reservations' and 'Thank You for Smoking,' and 'Bill' has the same comedic sensibility. Jessica Alba is boxoffice gold with hits like the 'Fantastic Four' films and 'Sin City.' She is talented, beautiful and makes a great co-star."

He added that the feature will be released theatrically but no date has been set.

(hollywoodreporter.com)

MfG

Maestro

webmaster of
-> www.jmazone.de
-> www.darkangel-fan.com
Sunny
Tontechniker

PostPosted: 15.09.2007 13:37 Reply with quoteBack to top

Bin in dem Film besonders natürlich auf Jessicas Performance gespannt. Allzu viel wissen wir ja noch nicht über ihre Rolle. Ich wünsche mir, dass ihr Charakter eher schräg ausfällt. Der Film ist auf jeden Fall sehr vielversprechend (weil Indie-Produktion).

Maestro
Produzent

PostPosted: 27.09.2007 19:39 Reply with quoteBack to top

Quote:
‘3:10’ Teen Star Chases After Jessica Alba In ‘Bill’

Actor Logan Lerman has worked with Russell Crowe, Mel Gibson, Heath Ledger, Drew Barrymore and Christian Bale. He is currently garnering rave reviews in one of the most critically-acclaimed films of 2007. But he has a strange request to ask of his latest co-star, the beautiful Jessica Alba.

“Jessica?” he grinned recently. “Will you go to the prom with me, please?”

The 15-year-old rising star, last seen in “3:10 to Yuma,” has spent much of the past year working opposite the “Sin City” star in the upcoming comedy “Bill.” And while Lerman returns to the 10th grade this month, he admits that more than a few male classmates have expressed their jealousy.

“She’s one of the most beautiful people in Hollywood and everybody loves her,” the teen gushed. “It’s cool to talk to her and know that she’s really a down-to-earth person.”

“The movie is basically about this guy played by Aaron Eckhart, whose life is just falling apart - he’s losing his wife, he hates his job, and everything is going wrong,” Lerman said of the film, which premiered recently at the Toronto Film Festival. “He gets forced into signing up for a mentorship program at his old high school, and he ends up mentoring this kid played by me, who is just a free spirit, he doesn’t care about anything.”

[”My character] really lives his life to the fullest, is kinda badass, a pot-smoking kid,” he said. “[’Bill’] is about their relationship, as the kid changes this guy’s loser-life into something he can really enjoy. And Jessica Alba plays the girl that I’m always hitting on throughout the whole movie, who works at a lingerie store and helps me in helping him.”

Lingerie? Jessica Alba? Being cast as the guy who’s chasing after her? While Lerman fully admits that he was living out every boy’s pubescent pipe dream, he admitted with a shrug that he remains a realist.

“Everybody at school was like ‘Oh yeah, did you get her number?,’” he laughed. “I was like ‘Are you kidding me?’ I don’t have a chance in hell with Jessica Alba!”

(mtv.com)

MfG

Maestro

webmaster of
-> www.jmazone.de
-> www.darkangel-fan.com
Jessie
Tontechniker

PostPosted: 21.11.2007 19:23 Reply with quoteBack to top

kommt der film hier überhaupt raus?????
Post new topicReply to topic

Jump to:   

View next topic
View previous topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

© 2003-2017 TV-Community.de :: pictures and trademarks are property of their respective owner :: comments are property of their posters